یزدفردا "استاندار یزد به مناسبت فرا رسیدن پانزدهم شعبان المعظم؛سالروز میلاد حضرت ولیعصر (ارواحنا فداه) پیامی صادر كرد.

وَنُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الأرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّهً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ
«قصص/5»
به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، محمدرضا فلاح زاده در این پیام آورده است: ظهور منجی عدالت گستر و رهایی بخش ملتها از یوغ ظلم و جور و فساد، بشارت تاریخی همه ادیان توحیدی ، به انسان طالب حقیقت و عدالت است. بشارتی که امید را در دل مظلومان و مستضعفان جهان زنده می کند تا فردائی روشن و عاری از ناراستی پیش روی جامعه بشری باشد. این مژده ، مبتنی بر این حقیقت است که جدال تاریخی حق و باطل، سرانجام با ظهور موعود، رقم میخورد.
موعودی که در منابع گرانسنگ ادیان توحیدی ، به عدالت گستری ، مهرورزی و یاری مظلومان، وصف و تصریح شده که از سلاله پاک نبی مکرم اسلام حضرت محمد بن عبدالله (ص) است که مدینه فاضله بشری را با بهره گیری از آموزه های اصیل و متعالی اسلام ناب محمدی (ص) بنا خواهد کرد.
شکی نیست که امروزه بیش از هر زمان دیگر، بشری که حقوق و کرامت وی پایمال شده و می‌شود، نیازمند ظهور منجی عالم بشریت و شکل گیری حکومتی فراگیر است تا بار دیگر رهبری جهان به دست بندگان صالح خداوند سپرده شود. امید است که ما به عنوان منتظران حضرت بقیه الله(ارواحنا لتراب مقدمه الفدا) باخودسازی و بصیرت و ژرف اندیشی در آیات نورانی قرآن کریم و فرهنگ علوی و ولوی ، آماده ظهور حجت خدا باشیم و زمینه را برای ظهور فرزند دختر رسول خدا فراهم آوریم.
اینجانب ضمن تبریک پانزدهم شعبان المعظم؛سالروز میلاد حضرت ولیعصر (ارواحنا فداه) به پیشگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) و همچنین به مردم شریف و ولایتمدار استان دارالعباده و دارالعلم یزد، از همگان دعوت می نمایم تا در مراسم رونمایی از اثر" قاب انتظار" ، به عنوان یكی از برجسته ترین آثار هنری، كه رای ساعت 9 صبح سه شنبه مورخ 5مردادماه 1389 مصادف با نیمه شعبان در جوار تربت پاك سومین شهید محراب(مسجد روضه محمدیه) برگزارمی شود حضوری گرم و پرشكوه داشته باشند. موفقیت همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.


یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا